new kid on the block

Nu eens even wat anders dan allemaal moeilijke en verdrietige zaken rond Israël en Palestina. Dankbaar en blij stel ik bij dezen het nieuwste lid van ons gezin voor: Maritza!

Alles heeft een ritme,
alles heeft een tijd,
alles is geschapen
tot Gods heerlijkheid.
 

Afgelopen zaterdagavond is ze geboren: ongekend vlot en met alles erop en eraan. Moeder en dochter maken het uitstekend. Vader is na een drukke week en de beslommeringen rond bevalling en kraambezoek een beetje minder fit…

Grote zus en broer pakken het leuk op, al moet de onstuimige liefde voor zusjeklein af en toe wat worden afgeremd – het is nu eenmaal geen pop!

En wat ik verder ook geschreven heb over onze synode-preses en scriba: hun felicitaties hebben we al binnen, evenals vele andere! Leuk!

En nu hebben de kraamverzorgsters mijn uitsmijter klaar! Hmmmmmmmmmmmm.

Greetz, Jominee

Dit bericht werd geplaatst in Persoonlijk en getagged met , . Maak dit favoriet permalink.

4 reacties op new kid on the block

  1. Corrie van der Hart zegt:

    Van harte gefeliciteerd met jullie lieve dochter en zusje. Dat ze op mag groeien in liefde en vrede.
    En heel veel geluk met jullie Maritza.

    Corrie

  2. Madelène zegt:

    Een mooi meisje, met een mooie naam. We wensen jullie als gezin een hele goede tijd. Van harte gefeliciteerd!
    Hartelijke groet,
    Madelène

  3. Ger Dullens zegt:

    Net terug van een heerlijke vakantie in Canada en bezig met de voorbereiding van een lezing voor de derde Probus-club in mijn woonplaats, wil ik je hartelijk gelukwensen met de gezinsuitbreiding. En daarbij mijn respect uitspreken dat je tussen de zorgen voor een zich uitbreidend domineesgezin nog tijd vindt aanvallen op Sabeel te weerleggen. Maandag spreekt Meta Floor voor de Raad van Kerken van Oosterhout en Mark de Boer en ik zijn daar natuurlijk bij.

    Ger Dullens

Geef een reactie

