daar gaan we weer…

On the moveOmdat de migratie van mijn blog op www.jominee.web-log.nl zo vreselijk lang duurt, heb ik maar besloten om via een andere host ~Jominee~ door te starten. Na advies van een paar collega-tweeps is de keuze op Word-press gevallen. Volgens mij is dat ook het systeem waar web-log.nl naar toe migreert, maar dat gaat dus blijkbaar heel, heel, heel langzaam.

Of mijn overstap naar hier definitief of tijdelijk is, hangt af van het gebruiksgemak. We zullen zien. Voor nu kan ik in elk geval vrienden, wederstrevers en geïnteresseerden weer snel van informatie voorzien.

Tips om deze nieuwe blog nog beter in te richten zijn van harte welkom. Op adviezen om deze blog gewoon (weer) op te heffen, zal vanzelfsprekend negatief worden gereageerd. ;o)

Greetz, Jominee

Dit bericht werd geplaatst in Algemeen en getagged met , , . Maak dit favoriet permalink.

Een reactie op daar gaan we weer…

  1. beste Jominee,

    goed dat je weer kunt schrijven,

    hartelijke groet

    Sybrand van Dijk
    Sauwerd

Geef een reactie

